Rabu, 19 Mei 2010

Cawan Kopitiam


Apa ada ngan Cawan kopitiam?...sebenornya ia mengimbau kenangan lagi neh, masa kecik2 darjah 1.. abah ku sayang selalu bawak aku bekfes kat satu kedai kopi kat hometown aku.. jadik bila tgk cawan kopitiam, teringat abah....ada satu hari tu aku pegi rumah makcik, ternampak la cwn dia .. terus aku siasat mana beli neh?
Hah! rupanya beli di kedai kat hometown aku jgak..kitorang panggil kedai doremon.. sebab sumer barang ada kat kedai apek tu.. ko name it je apa bende ko nak, sumer ada..  apa lagi.. terus jadik misi utama bila blk kg ..akhirnya, cwn kopitiam menjadi milikku... classic btol.. jadi bila2 nak mengimbau kenangan silam, aku pun ajak le family aku minum guna cawan kopitiam.. mmm kopi lebeh sedap dengan cawan kopitiam ngeh ngeh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan