Isnin, 29 November 2010

Baju mandi Muslimah...

Akhirnya!! tercapai jgak hasrat nak beli baju mandi muslimah ni.. dah lama memendam niat, survey kat kedai online. Ada banyak.. tapi aku ni tak berapa gemor nak beli on line sebab tak leh rasa material dia.. 
banyak org kata nipis.. lagi satu tak leh cube saiz kan.

memandangkan anak2 aku ni gemor sesangat bekubang, 
boleh kata dah jadi weekend affair dah pulak aktiviti berkubang ni,
 jadi terpaksala aku beli jgak baju ni demi untuk tidak menjadi lifeguard
yg cume lepak kat tepi kolam tgk diorang bekubang!!

Aku rembat cap Ogival kat Parkson,
kaler takde pilihan tinggal tu je la saiz yg besor,
 amik je la jgn banyok bunyik daaah,.. ada orang nak sponsor ngee heehee 
Price RM269 ada less 20% .. 
aku puas ati sebab kain dia tebal, tak melekat kat badan, cepat kering dan
 yang paling penting bila masuk dlm air tak berat...

Ngee hehee sekarang aku boleh berkubang sesuka ati aku dgn budak2 ni  tanpa rasa bersalah,
 malu dan bengang akibat dihalau oleh guard kolam mandi sebab tak pakai swimming attire :P


Kat dlm baju ada tali di kiri kanan dan kat seluar ada lubang supaya kita leh ikat kedua2nya untuk megelakkan baju dari terangkat masa berenang.. 
aku akan pakai tudung lycra supaya buah-buahan tertutup dari pandangan mata orang lain hehee.. 
ha! ogival pun ada jual tudung jugak RM35.. tapi pendek tak tutup dade..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan